2016. augusztus 23., kedd

Közlemény

Sziasztok! :)

Most volt EGY éve, hogy elkezdtem az egész történetet. Ennek örömére írtam egy három részes külön kiadást ami nem a blogon fog megfejelenni.

Eredetileg ERRE A BLOGRA szerettem volna írni egy novellát. Az alaptörténet meg volt, a helyszín az elképzelés minden stimmelt, de valahogy mégsem éreztem annak, hogy jó legyen. Aztán mosogatás közben eszembe jutott, hogy mi lenne ha az Augustusfestes szereplőket használnám fel. Ezzel pedig akkor az évfordulóra is előrukkoltam valamivel.

Azért nem az Augustusfest! blogra fogom ki tenni ezt a különkiadást, mert én tényleg "Az írás számomra nem több, mint az ujjaimmal való gondolkodás" blogra szerettem volna megírni. Csak ez másképp alakult.

Szóval így HOLNAP (és előreláthatólag három hétig SZERDÁN) 3 részes különkiadás fog érkezni az Augustusfest!-es szereplőkkel. Remélem mindenkinek tetszeni fog :)

Ez a három rész Wattpadon is elérhető lesz :D

Puszi: Sz.Vanessza.xxx

ui.: Szombaton jön az új rész a Ritmusra Születtek blogba :) (IDE KATTINTVA MEGTALÁLOD!)

1 megjegyzés:

  1. Vani!
    Imádom a blogodat és hiányzik ez a történet. Persze a másik is nagyon jó, de mégse ugyanaz a kettő. Várni fogom a különkiadásokat! És az új részt is várom. Puszi a te "Normális" barátnőd

    VálaszTörlés