2016. május 16., hétfő

Köszönetnyilvánítás :)

2015. Augusztusában azon gondolkoztam mi lenne ha írnék egy fesztiválos sztorit. Tovább gondolkoztam rajta és ki alakult egy teljes történet szereplőkkel mindennel együtt. Aztán már csak le kellett írni. 3 hónap alatt megírtam minden részt már csak egy blog kellett hozzá, de nem éreztem azt, hogy ez a történet készen álna arra, hogy megmutassam mindenkinek. Még egyszer átolvastam, több helyen át írtam és végre kész volt.

Februárban a születésnapomkor tettem ki az első részt. Aztán folyamatosan jöttek az újabbak amik már régen készen voltak. Persze mindegyiket át olvastam előtte. Hozzájuk illő képeket kerestem. Beillesztettem melléjük. Most, hogy itt vagyok a végén nagyon furcsa ez nekem. Magára engedem, hogy járja a saját útját.

Nem szerettem volna érzelgős lenni de úgy gondoltam, hogy ezt a pár sort le kell, hogy írjam. Igazából kavarognak bennem az érzések, mert ez az első blogom amit befejeztem és igazából örülök neki de másik oldalról meg furcsa az egész.

Külön köszönet Erzsinek, Briginek és Gizinek, hogy az elsők között olvasták el és véleményt is mondtattok róla. Az Epilógust csak nektek tudom ajánlani. Imádlak titeket.

Köszönöm szépen mindazoknak akik eddig olvasták a blogomat és előre is köszönöm azoknak akik ezután fogják. Köszönöm azt a sok olvasót. Remélem ezzel a pár résszel legalább egy kis mosolyt csaltam az arcotokra.

Nem fogok el tünni. Hamarosan új bloggal jelentkezem :)

Puszilok mindenkit: Sz.Vanessza.xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése